به گزارش ایرنا، دومین روز از مسابقات بخش مردان از صبح امروز جمعه در سالن ورزشی پور شریفی تبریز برگزار شد و تیم الف استان در مجموع توانست با برتری بر تیم های تهران و البرز و با کسب ۴۶۴ امتیاز در سکوی قهرمانی بایستد.

تیم تکواندو تهران با کسب یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و ۲۹۱ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم تکواندو البرز با کسب یک طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۲۶۹ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

همچنین تیم ب تکواندو آذربایجان شرقی با کسب ۴ مدال برنز جایگاه نهم این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، در وزن دوم ۵۸- کیلو گرم مسابقات، محمد کاظمی از استان البرز با برتری ۱۵ بر ۱۲ مقام اول را کسب کرد.

در وزن چهارم ۶۸ - کیلو گرم مهدی یوسفی نماینده آذربایجان شرقی با برتری ۲۴ بر ۱۶ مقابل امیر رضا صادقیان به مرحله بعد صعود کرد و در ادامه توانست مسعود خوش نیت تکواندوکار خراسان رضوی را ۲۴ بر ۱۳ مغلوب کند و به مرحله نیمه نهایی صعود کند که در این مرحله با قبول شکست برابر مهدی محمدی گواری مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

همچنین در وزن ششم ۸۰- کیلوگرم نمایندگان استان در مرحله اول نتیجه را واگذار کردند و رسول کسرافئی از استان خراسان رضوی با نتیجه ۴۲ بر ۳۹ سید احمد خسروفر را از پیش رو برداشت و مدال طلای این وزن را به گردن آویخت.

در وزن هشتم ۸۷+ کیلو گرم سعید رجبی با غلبه بر حریفان خود در سکوی قهرمانی ایستاد.

این تکواندوکار میانه ای علی مدرسی را ۳۹ بر ۶، رسول نصیری را با نتیجه ۹ بر ۴، علی خدابخش را با برتری ۸ بر ۲ مغلوب کرد و در فینال این وزن سیاوش فخرایی از استان البرز را ۳۷ بر ۲۵ شکست داد.

در این دوره از مسابقات استاد حسن فلاحی راد به عنوان بهترین مربی و امیر محمد بخشی به عنوان فنی ترین تکواندوکار معرفی شدند و تیم کرمانشاه کاپ اخلاق را از آن خود کرد.

این مسابقات با حضور 253 تکواندوکار و در قالب 32 تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی (2 تیم)، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد به میزبانی هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی و در سالن «شهید پورشریفی» تبریز برگزار شد. 

به گزارش ایرنا، مسابقات تکواندو قهرمان کشوری بزرگسالان در بخش بانوان نیز از فردا شنبه به مدت ۲ روز در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.