به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه به همراه رئیس دادگستری و دادستان مراغه با حضور در منزل شهیدان امیر نسبت ایمانی و ایوب رحیمی اظهار داشت: ما مرهون خون شهدا و جان فشانی جانبازان هستیم.

وی افزود: امروز پایش الگوهای اجتماعی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی ما به گونه‌ای باید باشد که باعث تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و خدای نکرده به تضعیف ارزش‌ها منجر نشود.
شکری گفت: آنچه خانواده معظم شهدا از ما انتظار دارند و سطح ارزشمندتری از تکریم محسوب می‌شود پایبندی به اهداف و آرمان‌های شهدا است.
وی افزود: مبارزه با دشمن، تلاش برای اعتلای کشور، حرکت در خط ولایت فقیه و تلاش برای ارتقای خدمت به مردم از اهداف شهدا بود که وظیفه امروز مدیران و مردم حرکت در چارچوب این اهداف است.
شکری خاطر نشان کرد: مادران و پدران بزرگوار شهدا، نمونه‌های کاملی از انسان‌های وارسته‌ای هستند که با تاسی از فرهنگ عظیم عاشورا به بالاترین مراتب انسانی و ایمانی دست یافته‌اند و در مسیر کسب رضای پروردگار متعال عزیزترین افراد خود را تقدیم کرده‌اند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امانتی است که به برکت خون شهدا و ایثارگران تا امروز حفظ شده است و وظیفه ما نیز پاسداری از این امانت است تا به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) رسانده شود.  
وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارای روحیه بسیار بالا و خوبی هستند گفت: این توفیقی است که خداوند به شما عزیزان اعطا کرده است.
شهرستان مراغه در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

دیدار با خانواده شهدا در مراغه دیدار با خانواده شهدا در مراغه دیدار با خانواده شهدا در مراغه دیدار با خانواده شهدا در مراغه دیدار با خانواده شهدا در مراغه دیدار با خانواده شهدا در مراغه دیدار با خانواده شهدا در مراغه دیدار با خانواده شهدا در مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.