عادل اصغرپور روز سه شنبه در بازدید از این واحد تولیدی به واسطه ارسال اولین محموله صادراتی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ اقتصادی که برای کشورمان ایجاد شده واحدهای تولیدی شهرستان اقدامات خوبی را تدارک دیدند و در برابر جنگ اقتصادی با تمام توان و امکانات داخلی ایستاداند.

وی افزود: واحد تولیدی فولاد در عجب شیر با اقدامات و تدابیر خوب که از سوی هیئت مدیره این واحد انجام شده گام نخست را برای صادرات برداشته است و امیدواریم تداوم یابد.

اصغرپور اظهارکرد: این واحد تولیدی با بهره گیری از آزمایشگاه مجهز و نیروهای مجرب در حوزه متالوژی و کنترل کیفیت، محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی تولید و به بازار ارائه می کند.

وی با اشاره به اشتغال ۴۰۰ نفر در این واحد تولیدی، گفت: با اجرای طرح های جدید امکان افزایش اشتغال در این واحد وجود دارد.

شرکت ذوب آهن سپهر شرق با بهره گیری از ۶ ست کوره القایی ۲۰ تنی، با ظرفیت تولید ۲۹۰ هزار تن در سال، بزرگترین کارخانه کوره القایی کشور محسوب می شود و در حال حاضر با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مدرن در حال بروزآوری کوره ها و افزایش ظرفیت تولید است.

در این واحد در حال حاضر شمش فولادی با گرید ۳SP و ۵SP به طول ۶ متر و ۱۲ متر در مقاطع ۱۲۵*۱۲۵، ۱۵۰*۱۵۰ و ۲۰۰*۲۰۰ تولید می شود.

شرکت گسترش خدمات آتیه اندیشان سپهر شرق به عنوان یک شرکت خصوصی پیشگام در تولید انواع شمش های فولادی در زمینی به مساحت حدود ۴۰ هکتار در سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی خضرلو واقع در شهرستان عجب شیر احداث شده است.

۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.