رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت:  راه‌حل غلبه بر مشکلات در همه حوزه‌ها و رشد، تعالی و پیشرفت همه‌جانبه کشور در گرو توجه به علوم انسانی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور در جلسه هم اندیشی استادان علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان، اظهار کرد: موضوع تحول در علوم انسانی و هنر و جنبش نرم‌افزاری در این حوزه، یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سال های اخیر بوده و در سخنرانی‌های مختلف بر آن تأکید کرده اند. 
وی افزود: سکان‌دار پیشرفت مسائل علمی کشور رهبر معظم انقلاب هستند و هر پیشرفتی در عرصه علمی و فناوری کشور در سایه هدایت‌ها و رهنمودهای ایشان روی داده است. 
جوانپور با بیان این‌که در سال های اخیر کشور ما به پیشرفت‌های خوبی در حوزه فناوری دست‌ یافته است، گفت: کشور ما در این حوزه به‌سرعت مسیر تعالی را طی می‌کند اما در حوزه علوم انسانی کارهای قابل قبولی انجام نیافته و شتاب علمی که باید در این حوزه باشد، مشاهده نمی‌شود. 
وی با اشاره به مشکلات مدیریتی کشور، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل کشور ما مشکل مدیریتی بوده و در صورت رعایت الگوی مدیریت اسلامی در جامعه بسیاری از مسائل مدیریتی کشور برطرف می‌شود. 
وی افزود: بسیاری از معضلات و آسیب‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور نیز در صورت توجه و به‌کارگیری راهکارهای ارائه‌شده توسط استادان حوزه علوم انسانی، قابل حل است. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: از استادان دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در حوزه علوم انسانی انتظار می‌رود تا با همت و حضور فعالانه در رسیدن به وضعیت مطلوب و تعالی مدنظر مقام معظم رهبری در این حوزه گام بردارند. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.