استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد و وزارت کشور چهار محور مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را به عنوان محورهای اصلی برگزاری انتخابات اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز- یکشنبه 16 تیرماه-  در جلسه شورای اداری استان گفت: امروز شرایط اقتصادی کشور شرایطی ویژه است که در اثر تحریم‌های آمریکا به وجود آمده که باید بیش از گذشته به اقتصاد کشور توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه درسال رونق اقتصادی باید تمام تلاش خود را برای رونق بخشی به اقتصاد استان به کار بگیریم، گفت:به‌ رغم مشکلات موجود پارسال ۲۷۰ واحد تولیدی استان طرح توسعه‌ای داشته‌اند و سرمایه‌گذاری خارجی نیز افزایش داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به  مفهوم این شعر “عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد” گفت: وجود تحریم ها مشکلات بسیاری به دنبال داشته اما برکاتی نیز داشته که یکی از آنها رونق نساجی است که امروز در استان ما واحد نساجی تعطیل وجود ندارد.

وی در باره  اشتغال روستایی نیز گفت: در ۱۴ سال گذشته ۶۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی در استان هزینه شده است.

وی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت، انتخابات افتخار ما است. در طول چهل سال گذشته به طور میانگین هرسال یک انتخابات برگزار شده و به لطف خدا امسال نیز انتخابات با موفقی برگزار خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه استان ما در موقعیت ژئوپولتیکی قرار دارد، گفت:به رغم موفقیت جغرافیایی حساس استان ، خوشبختانه امن‌ترین استان ایران هستیم و در شهر‌های ما خبری از معتاد متجاهر، کودکان کار، متکدی نمی‌بینید.

نخستین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۸ با حضور مدیران کل ادارات، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شهردار تبریز و با حضور مهمانانی از وزارت کشور برگزار شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.