نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از بسیج دانشجویی می خواهم تا با آگاهی و بصیرت سیاسی بالا، خود را برای انتخاباتی پر شور آماده کرده و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار هسته مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی باید بخشی از فعالیت های بسیج باشد، اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند با سرمایه گذاری در تغییر سبک زندگی جوانان ما، سبک زندگی غربی را در اندیشه و اعمال آنها نهادینه کنند.
 
وی افزود:  بسیج دانشجویی باید با تقویت آموزه های دینی و انقلابی در باورهای دیگر دانشجویان، در برابر این عملیات فرهنگی دشمن بایستد.
 
امام جمعه تبریز با اشاره نوع پوشش جوانان در جامعه، بیان کرد: محور تمامی برنامه های مخرب دشمن اثرگذاری بر روی مسائل خانوادگی و اجتماعی بوده از این رو علت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.
 
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به آثار و برکات کاروان های راهیان نور، گفت: این کاروان ها جوانان را با فرهنگی آشنا کرده که می گوید باید در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاد.
 
وی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی باید از بالاترین سطح علمی برخوردار باشد، اظهار کرد: بسیج در کنار انقلابی بودن باید پیشرفت علمی خود را همراه با معنویت جزء اولویت های خود قرار دهد.
 
امام جمعه تبریز افزود: بسیج دانشجویی برای تحقق آرمان های خود باید کارهای انقلابی خود را توام با پیشرفت های علمی ‌جلو برده و تمدن ساز باشد. 
در این دیدار معاونت های مختلف بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از عملکرد یکساله خود گزارش دادند.‌ Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.