مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص نحوه اطلاع مردم از زمان خاموشی‌ها و وصل مجدد برق، گفت: سامانه‌ای ایجاد شده که به مردم در خصوص خاموشی‌ها اطلاع رسانی می‌کند و بر این اساس هر فرد با شماره تلفن منزل یا کد اشتراک و یا با مشخص کردن محل مورد نظر روی نقشه تبریز می تواند از جزئیات قطعی برق و زمان وصل مجدد آن مطلع شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل کاظمی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به میزان مصرف برق در این شهر، اظهار کرد: تبریز بیشترین مصرف انرژی را در شمالغرب دارد که این موضوع موجب نگرانی شده است.
وی ادامه داد: در مصرف انرژی، ۱۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشتیم که این میزان ۴۰ تا ۷۰ درصد نسبت به سقف تعیین افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به برنامه های این شرکت برای کاهش مصرف انرژی، عنوان کرد: بر این اساس ۱۶۸۱ تفاهمنامه با واحدهای صنعتی، کشاورزی و ... برای بارزدایی و کاهش بار مصرف داشتیم که این تعداد در سال گذشته ۷۰۰ واحد بوده است.
کاظمی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با شهرداری در ارتباط با جابجایی تعدادی از تیر برق های مزاحم در سطح شهر، اظهار کرد: تفاهم نامه ای بین دادگستری، شهرداری و شرکت توزیع برق منعقد شده که هنوز امضا نشده است و ما می خواهیم در اسرع وقت این تفاهمنامه نهایی و امضا شود تا جابجایی تیرهای مزاحم به زودی انجام شود.
وی افزود: ما آمادگی داریم تفاهمنامه جامع و کامل با شهرداری منعقد شود تا ما اجرا کنیم. البته شهرداری تبریز همکاری خوبی با شرکت توزیع نیروی برق تبریز دارد و از جمله دستگاه هایی است که ۲۰ درصد مصرف انرژی خود را کاهش داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه ۱۰ هزار کیلومتر شبکه برقی در تبریز وجود دارد، گفت: برای نگهداری این شبکه برقی، سالانه ۱۰۰ میلیارد هزینه می کنیم. در فیش های برق رقم پائین ۱۰۰ تومان از بابت بیمه از مشترکان دریافت می شود که برای جبران اتفاقات است که امسال این رقم برای واحدهای تجاری ۱۰۰۰ تومان شده است.
وی در خاتمه نسبت به تذکر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در ارتباط با خاموشی تعداد زیادی از چراغ های روشنایی منطقه ۴۲ متری، عنوان کرد: مشکل روشنایی منطقه ۴۲ متری به دلیل قطعی اتصال برق بوده که این مشکل توسط همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حال رفع شدن است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.