عباس الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور، طی حکمی غلامرضا صادقیان را به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عباس الیاسی از انتخاب غلامرضا صادقیان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور، خبر داد و بیان کرد: با عنایت به شرایطی که طی سال گذشته تجربه  کردیم، اعمال تغییرات بنیادی در ساختار ورزشی و اقتصادی باشگاه تراکتور را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا، برای حضور پرقدرت در فصل آتی فوتبال کشور به دنبال یک مدیر بومی با سوابق ورزشی و اقتصادی بودیم.
رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتور با اشاره به سوابق ورزشی و اقتصادی غلامرضا صادقیان اظهار کرد: ایشان درهیات مدیره باشگاه گسترش فولاد حضور داشته و در مجموعه‌های مختلف اقتصادی نیز مدیریت کرده‌اند، و با توجه به معیارهایی که مالک باشگاه و هیات مدیره مدنظر داشتند، آقای صادقیان به سمت مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.
الیاسی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط باشگاه تراکتور نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده، خاطرنشان کرد: زمانی در این باشگاه بازیکنان شاخص سرباز جذب می‌شد، ولی اکنون اغلب بازیکنان بزرگ آرزوی حضور در تراکتور را دارند و این موضوع نشان دهنده حرکت باشگاه در مسیر درست است.
وی عدم ثبات مدیریتی را یکی از مشکلات تراکتور در فصل گذشته دانست و یادآور شد: سال گذشته به‌دلیل محدودیت‌هایی که از جهت نبود فرصت کافی برای برنامه ریزی و اقدامات مدنظر داشتیم نتوانستیم به نحو مطلوب عمل کنیم و متاسفانه از بابت عدم ثبات مدیریتی نیز ضربه خوردیم و بر همین اساس حساسیت‌مان جهت انتخاب مدیرعامل جدید بیشتر بود.
 الیاسی توجه به رویکرد ورزشی و اقتصادی را در هدفگذاری کلان باشگاه تراکتور مورد تاکید قرار داد و افزود: ما توجهی به مسایل سیاسی نداریم و صرفا مجموعه‌ای فرهنگی، ورزشی و اقتصادی هستیم و بر همین اساس برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.
رییس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور در پایان اظهارتش عنوان داشت: امیدواریم با ساختار جدیدی که در باشگاه تراکتور ایجاد می‌شود، گام‌هایمان در راه موفقیت را محکم‌تر و سریع تر برداریم تا خواسته‌های هواداران پرشورمان به بهترین شکل ممکن محقق شود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.