مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر این که مبارزه با فقر، محدود به کمیته امداد نیست، گفت: باید ستاد هماهنگی مبارزه با فقر در استان تشکیل شود؛ چرا که پدیده مبارزه با فقر به همه نهادها و آحاد مردم مربوط می‌شود.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جمع مسئولان شرکت کننده در طرح مفتاح‌الجنه با بیان این که اجرای این طرح، پیوند میان مسئولان و خیران است، اظهار کرد: مددجویان تنها نیاز مادی ندارند و نیاز عاطفی آنها مقدم بر هر نیازی بوده و انتظار محبت از سوی مسئولان نسبت به آن‌ها وجود دارد. 
وی تاکید کرد: تمام عناصر و اجزای مدیریت استان می‌توانند در کنترل و یا دامن زدن به فقر نقش داشته باشند؛ بنابراین باید هماهنگی لازم بین مدیریت‎‌های استان در خصوص مقابله با فقر انجام شود. 
وی در تشریح سیاست‌های کمیته امداد استان در سال جاری گفت: امسال توجه ویژه‌ای به مسکن ایتام  و در نظر داریم 1000 مسکن برای ایتام احداث یا خریداری کنیم. 
کلامی ادامه داد: سال گذشته برای تمام ایتام، حامی جذب کردیم، اما امسال به دلیل نوسانات اقتصادی و جذب 15000 خانوار جدید، 5000 کودک یتیم بدون حامی داریم که در انتظار حمایت مردم خیر استان هستند. 
شایان ذکر است؛ در طرح مفتاح‌الجنه، مسئولان دستگاه‌های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار می‌گیرند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.