سید مرتضی نیرومند اسکویی روز شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اهر اظهار داشت: متقاضیان سرمایه گذاری از سوی ادارات متحمل سختی‌های بسیاری می‌شوند و انتظار همراهی بیشتری از سوی ادارات داریم.
وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته در یکی از شهرستان‌ های آذربایجان شرقی تشکیل جلسه می‌دهد که در این نشست‌ها اگر مشکلاتی در خود شهرستان قابل حل باشد به فرمانداران محول می‌شود و اگر در سطح استان قابل حل باشد مسائل مطرح شده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت پیگیری ارجاع می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: آسفالت‌ ریزی خیابان‌ها و معابر شهرک صنعتی اهر در حال انجام است که امیدواریم تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد.
نیرومند اعلام کرد: رفع کمبود برق شهرک صنعتی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی پیگیری می‌شود و در این خصوص، بخشی از تامین این نیازمندی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان محول شده است که ما در حال پیگیری هستیم.
فرماندار شهرستان اهر نیز برخی از قوانین، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های واحدهای تولیدی را دست و پاگیر خواند و اصلاح قوانین، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های دست و پاگیر را خواستار شد.
زاهد محمودی از آغاز عملیات اجرایی برخی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اهر خبر داد و افزود: در حال حاضر برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید در شهرک صنعتی اهر با کمبود برق مواجه هستیم که متاسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
فرماندار شهرستان اهر گفت: پیگیر تامین برق مورد نیاز برای واحدهای صنعتی در دست اجرا هستیم و اگر برق مورد نیاز تامین نشود شهرک صنعتی توسعه نمی‌یابد.
وی اقدام عملی در توسعه شبکه فاضلاب در ناحیه صنعتی اهر را ضروری دانست و گفت: نباید به نشست‌ها دل‌خوش باشیم زیراکه اولویت ما در قبال تولید رفع موانع تولید و واحدهای تولیدی است .
محمودی از تشکیل کمیته رونق تولید در شهرستان خبر داد و افزود: هدف از تشکیل کمیته «رونق تولید» این است که مشکلات و موانع واحدهای تولیدی با جزئیات بررسی و جهت رفع آنها از سوی دستگاه‌های استانی و کشور پیگیری کنیم.
7225/6132/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.