معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسئولانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارند باید تا 16 خرداد ماه استعفاء داده و استعفایشان نیز مورد پذیرش واقع شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیار راستگو در نشست خبری اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی 10 تا 16 آذرماه برای انتخابات مجلس نام نویسی خواهند کرد، مشمولان ماده 29 نیز باید مدارک مورد نیاز را زمان نام نویسی در اختیار فرمانداران قرار دهند و انتخابات نیز دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان با دستور استاندار تشکیل شده و موظف به رعایت بی‌طرفی کامل در انتخابات هستیم.
راستگو با بیان اینکه وضعیت آذربایجان شرقی از نظر امن بودن در شرایط بسیار مطلوب است، بیان کرد: استان از نظر جرایم عمومی که درسطح کشو اتفاق می‌افتد در جایگاه 24 قرار گرفته است.   وی در خصوص موضوع قطع درختان در استان، گفت: از همان لحظه‌ای که این موضوع مطرح شد، اکیپ صیانت تشکیل و شیوه نامه آن تدوین شد و جلسات مستمری در فرمانداری‌های محدوده جنگل‌های ارسباران برگزار می‌شود. درختان جنگل‌های ارسباران باتوجه به قطرشان تنها به درد ذغال می‌خورند؛ از این رو درختان حمل شده در جاده‌ها جنگلی نبوده و قطع و حمل آن‌ها با مجوز و نظارت جهاد کشاورزی، اداره‌کل حفاظت محیط زیست و سایر ارگان‌ها انجام می‌شود.
وی ادامه داد: پیش از این خبرنگاران از جنگل‌های ارسباران بازدید کرده و مشاهده کردند که هیچ درخت جنگلی قطع نشده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.