حسن آذرنیا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تصمیم به دلیل از دست رفتن 13 امتیاز از 15 امتیاز پنج بازی اخیر در لیگ برتر توسط مسئولان باشگاه اتخاذ شده است.
وی با بیان اینکه مبالغ مزبور از کل قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی کاسته خواهد شد، افزود: البته کسب پیروزی در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان این امکان را ایجاد می کند بخشی از جرایم بخشیده شود.
آذرنیا با ابراز تاسف از نتایج ضعیف تراکتوسازی در هفته های اخیر، یادآور شد: در حالی که تا 5 هفته قبل مدعی جدی قهرمانی و کسب سهیمه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بودیم بنا به دلایلی با رقم خوردن نتایج دور از انتظار، ضمن اینکه از قهرمانی دور شدیم، کسب سهیمه نیز به اما و اگر کشیده شد.
وی اضافه کرد: با تمام این اوصاف اعضای تراکتورسازی هم قسم شده اند تا در بازی فردا مقابل فولاد با ارایه بازی زیبا با کسب پیروزی و سه امتیاز بازی، پایان خوشی برای هواداران خود رقم بزنند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آخرین بازی خود در لیگ برتر فردا شب در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می ‌رود.
این تیم با 51 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و اگر پدیده در برابر ماشین سازی متوقف شود و تراکتورسازی‌ مقابل حریف خود به پیروزی برسد می تواند به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.