ماشین‌سازی تبریز در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که چشم همه مدعیان لیگ، به شاگردان مهاجری است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی تبریز از ساعت 21:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی، میهمان پرسپولیس است.
 
سرخ‌پوشان پایتخت برای رسیدن به قهرمانی و حفظ فاصله با سپاهان و استقلال نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار هستند.
 
آن‌ها در صورت پیروزی مقابل ماشین‌سازی و توقف سپاهان، می‌توانند جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی بدون جام و مدال برگزار کنند. مهم‌ترین چهره غایب پرسپولیس علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت و انصاری و ماهینی به دلیل مصدومیت هستند.
 
در سوی مقابل، ماشین‌سازی هفته‌هاست فاقد انگیزه لازم برای رسیدن به هدفی مشخص در لیگ برتر است و تنها برای حیثیت خودش به میدان می‌رود.
 
این تیم تدافعی که با تساوی‌های پرشمار در این فصل مشهور شده، انگیزه‌هایی هم برای خوشحال کردن هواداران تبریزی دارد تا با ایجاد تداخل در مسیر پرسپولیس به این هدف دست یابد.
 
بازی رفت دو تیم در تبریز با یک گل به سود شاگردان برانکو تمام شد. پرسپولیس در پنج بازی اخیر در لیگ برتر و آسیا به برد دست نیافته است. ماشین‌سازی هم وضعیت مشابهی دارد در شش بازی اخیرش در لیگ برتر رنگ برد را ندیده است.
 
داور: کوپال ناظمی
کمک‌ها: حسن ظهیری – محمد هاشمی نسب
کمک داوران اضافی: موعود بنیادی فر – محمد باقر پورباقر
داور چهارم: بابک داوری
ناظر داوری: عبود سنگاشکن Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.