روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: مه‌لقا خانی، اسب‌سوار نامدار جشنواره قره‌قیه کلیبر، با حمایت و همراهی این اداره کل، مراحل درمان خود را سپری می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در بیانیه‌ای که از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان منتشر شد، آمده است:
 
"از بدو مصدومیت خانم مه­لقا خانی در حین شرکت در مسابقه سوارکاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره قیه 1398، با حضور نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان به بیمارستان کلیبر اعزام شد.
 
بعد از حضور در اورژانس بیمارستان کلیبر و بررسی صدمه جسمی وارده به خانم خانی، با هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، وی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اعزام شد.
 
بعد از بررسی وضعیت سلامتی خانم مه­لقا خانی و تصویربرداری از دست وی، پزشک این بیمارستان نیاز به بستری تشخیص نداده و وی را به بیمارستان شهداء ارجاع دادند که از بیمارستان امام رضا (ع) به بیمارستان شهداء منتقل شد.
 
در بیمارستان شهداء مراحل درمانی خانم مه­لقا خانی پیگیری شد و در تمامی این مراحل نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار خانم خانی بوده و در چند مرحله نیز مسئول ورزش بانوان و مسئول گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری به عیادت وی رفته اند.
 
بعد از اعلام ترخیص از سوی پزشک معالج، تسویه حساب کامل خدمات درمانی بیمارستان توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفته و وی از بیمارستان ترخیص شد." Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.