به گزارش ایرنا، شاهرخ اسداللهی روز سه شنبه در بازدید از این اتوبان در محدوده شهرستان هشترود اظهار داشت: حدود 60 کیلومتر اتوبان در محدوده هشترود واقع شده اما آسفالتی که توسط پیمانکار به کار رفته کیفیت ندارد و در آسفالت کاری چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ کارکرد خیانت شده است.
وی افزود: خیانت به بیت المال از طرف پیمانکار آسفالت مشهود است اما خیانت بزرگ تر را آن کسی انجام داده که نظارت دقیقی نداشته و باعث به وجود آمدن تصادفات متعدد و فوتی ها و جراحات بسیار شده است.
اسداللهی گفت: نظارت بر اتوبان ضعیف است و مسئولان مربوطه جوابگو نیستند که باید با حضور در دادستانی هشترود جوابگو باشند و علت کم کاری های خود را در محضر قانون جواب دهند.
فرمانده نیروی انتظامی هشترود نیز در این بازدید اظهارکرد: آسفالت نا مناسب اتوبان پیامبر اعظم (ص) باعث ایجاد تصادفات متعدد شده از این رو مقصرین باید مورد پیگرد قضایی قرار گیرند.
سرهنگ عباس گل تپه افزود: آرزوی پلیس کاهش تصادفات و تخلفات است اما متاسفانه به علت کم کاری بعضی از ادارات در نظارت بر کارهای مربوطه، تخلفات بیشتر شده است.
وی ادامه داد: دست اندازهای خطرناک در اتوبان و نامناسب بودن آسفالت و چاله ها و ترک های بزرگ، امر رانندگی را سخت کرده و باعث تصادف می شود.
شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.