نشست بررسی مسائل و مشکلات فرمانداری چاراویماق با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل این معاونت برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حمیدرضا قاسم‌زاده در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان چاراویماق در حوزه‌های کشاورزی و معدن، بر اهتمام مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط برای رسیدگی به مشکلات و استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای این بخش‌ها در جهت توسعه شهرستان تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان چاراویماق جزو شهرستان‌های هدف معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری است، گفت: باید از این فرصت در جهت رفع کاستی‌ها و حل مشکلات شهرستان استفاده کرد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین پس از ارائه گزارش‌های مربوط به مسائل و مشکلات شهرستان چاراویماق توسط کارشناسان فرمانداری، دستورهای لازم در جهت بررسی این مشکلات را صادر کرد.
فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه تاخیر در احداث جاده میاندوآب- قره‌آغاج- سرچم و بلاتکلیفی احداث شهرک صنعتی ورقه را مهم‌ترین مشکلات موجود بر سر راه توسعه و پیشرفت شهرستان عنوان کرد و خواستار تسریع در حل این مشکلات شد.
صابر تقویمی همچنین به برخی مشکلات اداری از جمله کمبود نیروی انسانی در ادارات اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه شهرستان چاراویماق جزو مناطق کم‌برخوردار است، اما هیچ گونه مزایایی برای کارکنان ادارات در نظر گرفته نشده و این امر موجب درخواست‌های مکرر کارکنان برای انتقال به مرکز استان می‌شود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین از بخش‌های مختلف فرمانداری چاراویماق بازدید و با کارکنان این فرمانداری گفت‌وگو کرد.
قاسم‌زاده در سفر به شهرستان چاراویماق همچنین با حضور در گلزار شهدای شهر قره‌آغاج، به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.