به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی واحد تبریز عزیز جوانپور به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و جعفر توفیقی به نمایندگی از پژوهشگاه صنعت نفت در 10 ماده تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
همکاری در بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های جدید در صنایع نفت و گاز، همکاری در تعریف و اجرای مشترک پروژه‌های صنعتی و مورد نیاز صنایع نفت و گاز، بهره‌گیری طرفین از امکانات آموزشی، پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی یکدیگر، همکاری در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی در حوزه صنایع نفت و گاز از مفا این تفاهم نامه است.
همکاری مشترک در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت آموزشی و دوره‌های معادل موردنیاز مدیران و کارشناسان شاغل در صنایع نفت و گاز کشور، همکاری در اجرای دوره‌های جدید بین رشته‌ای مورد نیاز صنایع نفت و گاز کشور در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری، انعقاد توافقنامه و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با دانشگاه‌های معتبر جهانی به‌منظور تبادل اطلاعات و تجارب آموزشی ـ پژوهشی از دیگر موارد این تفاهم‌نامه است.
بر اساس این گزارش، مدت این تفاهم‌نامه نیز سه سال است.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از 11 تا 14 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.