به گزارش ایرنا، متن پیام پورمحمدی به این شرح است: بی‌گمان، گردش چرخ‌های توسعه یک کشور، مدیون تلاش کارگران آن جامعه است، جامعه‌ای که کار در آن ارزش بوده و تولید به فرهنگ غالب و گفتمان رایج تبدیل شود، رکود، ناامنی، ناامیدی و فقر در آن ریشه نخواهد دواند.
در این پیام آمده است: قرن‌ها پیش از به وجود آمدن مفهوم حقوق کار در غرب، در معجزه جاویدان پیامبر خاتم(ص) -قرآن مجید- و سیره اهل بیت(ع) با نیکوترین بیان، حقوق کارگر به رسمیت شناخته شده و ارزش و اهمیت آن بیان شده است. بوسه پیامبر بزرگوار اسلام بر دست کارگر، اهمیت این جایگاه را بیش از پیش نمایان می‌سازد.
در پیام استاندار آذربایجان شرقی اضافه شده است: 11 اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است.
در این پیام تاکید شده است: کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی 'رونق تولید ' محسوب می‌شوند. زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.
در پیام پورمحمدی آمده است: همت و تلاش ستودنی کارگران زحمت‌کش در مسیر دست‌یابی به خودکفایی و استقلال کشور، با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این مرز و بوم است.
اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به جامعه بزرگ کارگری استان و ارج نهادن به مقام شامخ آنها، حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از این قشر زحمت‌کش اعلام داشته و به تمام کارفرمایان و مدیران استانی، رسیدگی به وضعیت رفاهی، معیشتی و حقوقی کارگران عزیز را توصیه می‌کنم.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.