سردار عابدین خرم روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای کارگر آذربایجان شرقی با بیان اینکه ستون فقرات اقتصاد، رونق تولید و مقدمات تحقق آن، استفاده مردم از تولیدات همان کشور است، بر لزوم خود کفایی در دوران تحریم‌ تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اگرچه تحریم هزینه بردار است اما هرجا که ما با محدودیت و موانع مواجه شدیم، راه‌های برون رفت و میانبر برای خروج از این چالش‌ها ایجاد شد و تحریم از این بابت برای‎ ما نعمت است که می‌ توانیم خودکفا باشیم و روی پای خود بایستیم.
خرم اضافه کرد: امروز خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی، کار، کارگر و اقتصاد است، زیرا موضوع اقتصاد، کار، تلاش و مصرف کالای داخلی حاکی از درگیری نظام با جنگ تحریم و اقتصادی است.
وی ادامه داد: امروز جبهه کارگری برای اقتصاد و امنیت کشور بسیار مهم است و اگر بتوانیم آرایش دشمن را در این عرصه به هم بزنیم و جامعه کارگری را با روحیه جهادی تقویت کنیم، از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.
سردار خرم با بیان اینکه ارزش کارگر در اسلام بسیار بالاست، افزود: در جامعه امروزی ما فرهنگ کار و تلاش پایین آمده است و همه دنبال استخدام در بدنه دولت هستند که این بدترین نوع کار در حال حاضر است.
به گزارش ایرنا، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا نیز در این مراسم، گفت: بسیجیان کارگر نقش بسیار مهمی در تحولات جامعه دارند و طی 40 سال اخیر اجازه ندادند جبهه نرم و سخت خالی بماند.
سرهنگ جواد عقلمندی اظهار داشت: شهدایی که بسیج کارگری تقدیم انقلاب و اسلام کرده زمینه پیشرفت تولید و اقتصاد کشوررا هموار ساخته است.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.