به گزارش ایرنا، این بانوی ورزشکار امروز در تبریز در حالی رکورد خود را افزایش داد که نیمه اول فروردین امسال با شکستن رکورد زن استرالیایی با 11 تن و 350 کیلوگرم و ثبت کشیدن تریلی با وزن 12 تن و 270 کیلوگرمی در حضور نماینده گینس رکورد دار این رشته در جهان شد.
رکورددار کشیدن تریلی سنگین جهان امروز پس از ثبت رکورد جدیدش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج سال است که به صورت حرفه ای بدن سازی را آغاز کردم و روزانه سه ساعت با وزنه کار می کنم.
گیتی موسوی 43 ساله گفت: استارت اولیه برای کشیدن تریلی بسیار سخت و انرژی بر است ولی پیمودن مسیر پس از حرکت دادن تریلی کمی آسان تر می شود.
وی با اشاره به اینکه مربی بدن سازی هستم و تمریناتم را با پرس پا و وزنه 500 کیلویی انجام می دهم، افزود: روزانه 6 تا هفت وعده غذایی دارم که بیشتر شامل پروتئین بدون هورمون، شیر، ماست، سبزیجات، گوشت و حبوبات و بیشتر عدس است .
موسوی که 95 کیلوگرم وزن و 170 سانتی متر قد دارد، گفت: از سه سال پیش تصمیم گرفتم رکورد جهان را در رشته کشیدن تریلی بشکنم تا استعداد خدادادی خودم را نشان دهم.
وی افزود: می خواستم در کنار نمایش استعداد خدادادی خودم، ثابت کنم که زنان اگر بخواهند در رشته یا استعدادی که دارند تلاش کنند می توانند به قله های ترقی دست پیدا کنند.
موسوی گفت: در بلند کردن ماشین هایی که به جوی آب افتاده نیز مشکلی ندارم و به راحتی این کار را انجام می دهم.
مدیر برنامه های قوی ترین زن جهان نیز به ایرنا گفت: تاکنون نهاد یا سازمانی از ما حمایت نکرده و پس از ثبت رکورد، حتی تقدیری نیز از خانم موسوی به عمل نیامده است.
داریوش الطاف بیان کرد: ثبت رکورد مورد قبول گینس بوده و با حضور مشاور این نهاد بین المللی انجام شده است اما برای ثبت نهایی آن 5500 پوند هزینه لازم است.
وی ادامه داد: چنین هزینه ای سنگین است و نیاز به کمک مسوولان داریم.
در رکورد شکنی گیتی موسوی که روز پنجشنبه بدون حضور مسوولان و نماینده ای از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در تبریز انجام شد، خبرنگار خبرگزاری راپلی (RUPTLY) روسیه نیز حضور داشت.
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.