مرتضی شفیعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اتمام مرحله انتخاب آثار برگزیده جهت داوری در بخش محتوایی چهارمین جشنواره مطبوعات خبر داد و افزود: حدود یکهزار اثر در بخش‌های حرفه‌ای و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از این تعداد 247 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.
وی ادامه داد: این تعداد اثر در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله، مقاله، یادداشت، گرافیک و صفحه‌آرایی به هیأت داوران چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان متشکل از اساتید برجسته روزنامه‌نگاری کشور ارجاع شده است.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌ که داوری آثار رسیده در بخش‌های طنز مطبوعاتی، کاریکاتور و عکس خبری در استان انجام شده و به اتمام رسیده است، گفت: اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان قرار است قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته چندین دوره آموزشی ویژه اصحاب رسانه شامل دوره پیشرفته روزنامه‌نگاری در تبریز، دوره مقدماتی خبرنگاری در مرند، دوره یک روزه خبرنگاری ویژه اعضای کانون های مساجد و دوره کوتاه‌مدت بازاریابی رسانه برگزار شد.
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.