به گزارش ایرنا، ابراهیم محمدی روز شنبه در بازدید از محل احداث این مجموعه تجاری افزود: این بازار با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و در آینده نزدیک برای استفاده مردم به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: ساختمان اداری آن با 4 هزار مترمربع زیر بنا احداث شده و گنجایش همزمان 500 خودرو در 2 سالن سرپوشیده و 2 پارکینگ روباز را دارد.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه این بازار همه روزه آماده ارایه خدمات به مراجعه کنندگان است، یادآوری کرد: این بازار دارای واحدهای مختلف دفترخانه، واحد کارشناس فنی خودرو، بازدید اصالت خودرو و تشخیص هویت، تست رنگ و نمایندگی بیمه گذاری خودرو و خدمات رفاهی است.
محمدی ادامه داد: با توجه به پیشرفت و گستردگی جمعیت تبریز و اینکه در مبادی ورودی شرق این شهر هیچ گونه بازار خودرویی وجود ندارد، با بهره برداری از این بازار شهروندان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
وی گفت: شهروندان می توانند با کاهش سفرهای درون شهری به دور از ترافیک، اتلاف وقت، آلودگی هوا و صرفه جوئی در هزینه ها از این بازار بازدید و با حذف واسطه گری خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.