محمد اشجعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر روز گذشته وارد استان شده است، بارش های رگباری شدید به همراه تگرگ و وزش باد شدید (گاهی تندباد موقتی) را ناشی از فعالیت این سامانه عنوان کرد.
وی گفت: بر این اساس در کنار آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، احتمال شکستگی درختان، پرتاب و سقوط اشیا و دکل های تاسیساتی و اصابت صاعقه در نواحی مستعد پیش بینی می شود.
اشجعی با اعلام اینکه فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه به صورت متناوب تداوم دارد، گفت: از بعد از ظهر روز جمعه موج دوم این سامانه فعال شده و تا روز دوشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد .
وی بیشترین بارش 24 ساعت گذشته را مربوط به شبستر با 39 میلی متر اعلام کرد و گفت: در مدت یاد شده بیشنیه دمای هوای استان از جلفا با 23 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دمای هوای استان هم از تسوج و مرند با 4 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است.
وی با اعلام اینکه دمای هوای تبریز در زمان حاضر 6 درجه سانتی گراد بالای صفر است، گفت: نسبت به مدت مشابه روز گذشته شاهد کاهش 11 درجه ای دمای هوای این شهر هستیم.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام راهداری استان آذربایجان شرقی بارش باران در بیشتر محورهای استان ادامه دارد و با وجود لغزنده بودن محورها تردد روان است.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.