حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراب با اشاره به اقدام مضحک آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی در مقابل دشمنان نظام مقدس اسلامی ایستاده و خاری در چشم دشمنان انقلاب است.
وی افزود: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشانه ناکام ماندن در رسیدن به اهداف شوم استکبار جهانی است.
خطیب نماز جمعه سراب با مجکوم کردن این حرکت نابخردانه آمریکا گفت: همه ما و همه ملت ایران افتخار اعلام می‌کنند پاسدار و بسیجی هستند .
حجت الاسلام اکرمی، با بیان اینکه خدمات سپاه باعث خیر و برکت در کشور است، افزود: از تلاش‌های تمام نیروهای نظامی ایران اسلامی قدردانی می کنیم .
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و تلاش و کوشش نیرو‌های بومی، کشور خود را به سوی توسعه پایدار و آبادانی سوق می‌دهد.
وی یاد آورشد : نگاه عمیق اعتقادی، روحیه استکبارستیزی و از خودگذشتگی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همه این‌ها سبب شده در مسیر حفظ نظام و انقلاب اسلامی موفق عمل کند.
امام جمعه سراب، در ادامه با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و بزرگداشت روز جوان افزود: جوانان در هر اقدام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محورپیشرفت کشور هستند و باید تا رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب، بیش ازپیش تلاش کنند .
حجت الاسلام اکرمی با اشاره به اعزام 2 کاروان زیارتی به حج تمتع از زائرین خواست هزینه احسانات خود را به مردم سیل زده سایر نقاط کشور هدیه و در زمان انجام اعمال حج از تجارت و بازارگردی پرهیزکنند.
مردم سراب نیز همزمان با سراسر کشور بعد از پایان نماز جمعه، در محکومیت اقدام آمریکا و حمایت تمام قد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.