شهردار تبریز خیابان شهدای ارتش را به لحاظ استانداردهای لازم یک خیابان نمونه دانست و گفت: شهرداری تبریز علاوه بر اجرای پروژه‌های استاندارد، بدهی اجرای پروژه‌های گذشته را هم پرداخت می‌کند.
به گزارش ایسنا،منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح خیابان شهدای ارتش، اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی خیابان ارتش به کمربندی میانی تبریز از این جهت که صفر تا صد آن توسط نیروهای امانی شهرداری تبریز در سازمان عمران، سازمان موتوری، شهرداری منطقه۳، سازمان مدیریت پسماند و... انجام گرفته است، یک پروژه قابل توجه به شمار می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: شهدای ارتش از جمله پروژه‌هایی است که در روز افتتاح  آن به هیچ کس بدهکار نیستیم و هیچ هزینه و وام اضافی به شهر تحمیل نکرده‌ایم.
شهردار تبریز افزود: امروز با توکل به خداوند متعال و تاسی از منویات مقام معظم رهبری توانسته‌ایم هم امور جاری شهرداری را مدیریت کنیم و هم پروژه استاندارد اجرا کنیم و در عین حال هزینه اجرای پروژه‌هایی را که در گذشته با اخذ وام بانکی اجرا شده است را پرداخت کنیم.
شهین باهر افزود: حذف جوب، ایجاد کانال زیرزمینی آب، احداث مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده‌روی، فضای سبز مناسب و مبلمان استاندارد از جمله شاخصه‌هایی است که خیابان شهدای ارتش را به یک خیابان استاندارد و نمونه تبدیل کرده است.
وی با تقدیر از نقش محوری امام جمعه تبریز در اجرای این خیابان، اظهار کرد: با افتتاح خیابان شهدای ارتش، معضل ترافیکی که در انتقال خودرو ها از شمال به جنوب شهر و با برعکس وجود داشت، کاهش می یابد.
شهردار تبریز ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرده است که تا خردادماه سال ۹۸ حدود ۱۰هکتار از اراضی خود را در مرکز شهر تبریز در اختیار شهرداری تبریز قرار می‌دهد و ما در نظر داریم این اراضی را به پارک تبدیل کنیم.
شهین باهر همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی باکری، اولین شهردار شهید، بیان کرد: تمام سعی ما این است که شهید باکری را در رفتار و عمل خود به عنوان یک الگو و سرمشق قرار بدهیم.
خیابان شهدای ارتش به طول ۵۰۰متر و عرض ۵۰متر با امکاناتی نظیر لاین دوچرخه سواری، شبکه آب خام و شرب، لاین پیاده روی، فضای سبز و مبلمان مناسب در مدت یک سال اجرا و بهره برداری شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.