به گزارش ایرنا، هوشنگ دادخواه روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنظیم بازار یکی از اولویت های اصلی اداره صنعت؛ معدن و تجارت برای ایجاد تعادل در قیمت کالاهاست و این موضوع با جدیت در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه برنج با قیمت های 4480 تا 5824 تومان و شکر 3400 تومان توزیع می شود افزود: این کالاها در هفت نقطه از شهر عجب شیر توزیع می شود.
دادخواه گفت: مردم شهرستان نیز می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق شماره 124 به این اداره اطلاع دهند.
**40تن میوه شب عید در عجب شیر توزیع می شود
رئیس جهاد کشاورزی عجب شیر از توزیع 40 تن میوه شب عید از سوی تعاون روستایی شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به ذخیره سازی مناسب، مشکلی برای تامین میوه شب عید در شهرستان وجود ندارد.
عزیز نوروزی افزود: میوه شب عید در محله های 28متری رسالت، پارکینگ شهرداری و خیابان پادگان توزیع می شود.
وی افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، 10 تن سیب و 30 تن پرتقال در محل های تعیین شده توزیع خواهد شد و در صورت نیاز بازار، میوه مورد نیاز از سوی تعاون روستایی شهرستان تامین و در اختیار مردم قرار می گیرد.
نوروزی گفت: براساس مصوبه کمیته راهبردی ستاد تنظیم بازار، پرتقال درجه یک وارداتی کیلویی 30هزار ریال و سیب کیلویی 54هزار ریال عرضه می شود.
وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت افزود: از سال گذشته توزیع میوه نوروز با نظارت و دقت بالایی انجام می شود تا تخلفی صورت نگیرد.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.