معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: بیش از ۱۴۰ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون در تبریز توسط سازمان عمران شهرداری تولید و در سطح شهر پخش شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، محمدحسین اسحقی در خصوص همت شهرداری تبریز برای آسفالت مناطق مختلف شهر و خیابان‌ها افزود: امسال آسفالت ریزی صرفا به شکل رویه و سطحی نبود و ابتدا آسفالت تراشی انجام و آسفالت قبلی به صورت کامل برداشته شد و بعداز زیرسازی اصولی آسفالت جدید انجام شد.
وی ادامه داد: تمام کارگاه های امانی امسال مجهز به کاتر و غلتک ۲ تنی ماشینی شد که به لحاظ کمی و کیفی شاهد تحول اساسی در تولید و توزیع آسفالت در سطح شهر بودیم.
اسحقی از ارتقای کیفیت اجرای آسفالت در تبریز به همت شهرداری تبریز خبر داد و افزود: امسال بیش از ۱۴۰ هزار تن آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری تبریز تولید و در مناطق مختلف توزیع شده است.
وی سپس با اشاره به پروژه احداث مسیر جدید اتصال باسمنج به دروازه تهران افزود: این مسیر جدید به طول ۴۰۰ متر و عرض ۱۸ متر توسط منطقه ۲ شهرداری تبریز انجام شد و مسیر باسمنج و کوی خورشید را به دروازه تهران متصل می کند و هم اکنون به صورت کامل عملیات احداث آن به پایان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه پروژه خیابان ۵۵ متری ارتش امروز افتتاح می شود، افزود: هزینه اجرای این پروژه ۲۶.۵ میلیارد ریال و هزینه تملک آن۲۰۰ میلیارد ریال بوده است. طول پروژه ۵۵۰ متر و عرض آن ۵۵ متر است.
اسحقی گفت: در این پروژه توجه ویژه ای نیز به فضای سبز داشته ایم به طوری که حدود ۱۰ هزار متر مربع فضای سبز در طول مسیر ایجاد شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.