جواد آهنگری روز شنبه در نشست مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های استان، اظهارداشت: هنر، عشق و علاقه از ویژگی‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی است که بدون آن فعالیت در این عرصه تداوم نمی‌یابد.
وی ادامه داد: تنزل جایگاه روابط عمومی در استانداری ‌ها غیرکارشناسی و موجب آسیب دیدن روند مدیریت اطلاع‌رسانی در برهه خطیر کنونی است.
آهنگری همچنین لازمه موفقیت یک سازمان را عملکرد مطلوب روابط عمومی آن سازمان برشمرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید به روز باشند و همگام با دنیای رسانه و عصر اطلاعات حرکت کنند.
وی با اشاره به انتشار شایعات مختلف در فضای مجازی که گاهی خدمات و تلاش‌های یک مجموعه تلاشگر را زیر سئوال می‌برد، افزود: روابط عمومی‌ها باید با اشراف کامل به الزامات فنی و رسانه‌ای فضای مجازی، تمامی تحرکات این حوزه را رصد و از اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته دفاع کنند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به برگزاری هفت دوره آموزشی در سال جاری برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران پایگا‌ه‌های خبری، گفت: آموزش یکی از نیازهای اساسی است و مشابه این دوره‌های آموزشی باید برحسب نیازها و اولویت‌ها در شهرستان‌ها نیز برگزار شود.
/3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.