رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی از ارایه خدمات ویزیت رایگان به ۴۸هزار و 57 نفر توسط بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد ایرجیان در همایش گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: از حضور دشمن‌شکن اعضای بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان‌های صحرایی و ویزیت‌های تخصصی و فوق تخصصی در قالب طرح شهید رهنمون که به پاسداشت خون شهدا، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبری اجرا می‌شود، قدردانی می‌کنم.
وی با ارایه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایحان شرقی، افزود: حضور در جبهه‌های راهیان نور، برگزاری نشست سرگروه‌های صالحین و برگزاری جلسات هماهنگی با معاونت‌های مختلف سپاه در اجرای طرح شهید رهنمون از جمله اقدامات انجام شده در این سازمان در سال جاری است.
وی اظهار کرد: حضور در تجمعات در پاسخ به تهدیدهای ترامپ، فضاسازی تبلیغی در مناسبت‌های مختلف، حضور در تجمع مردمی حافظان حریم خانواده، اعزام همه ساله اکیپ بسیج جامعه پزشکی به مراسم اربعین حسینی، حضور در راهپیمایی‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن، برپایی ایستگاه سلامت در نقاط مختلف شهر، برگزاری کارگاه پدافند غیرعامل و برپایی اردوی جهادی در شهرستان هوراند از دیگر عملکردهای این سازمان در سال سال جاری به شمار می‌آیند.
ایرجیان در پایان با اشاره به حضور و همراهی اعضای بسیج جامعه پزشکی از جبهه مقاومت و در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: در سال 94، بالغ بر 100 میلیون تومان کمک‌ نقدی و غیرنقدی برای کمک به جبهه مقاومت جمع شده بود و تعدادی از اعضای این سازمان در جبهه مقاومت به شهادت رسیده‌اند و یا در خط مقدم جبهه مقاومت حضور دارند.
گفتنی است؛ همایش گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه پزشکی در تالار شهید شایان مهر دانشکده پزشکی تبریز با حضو جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و تعدادی از اعضای بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.