علی مدبر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه کاشت این نهال ها از امروز آغاز می شود، افزود: تعدادی از نهال ها در پارک مینیاتور، اتوبان شهید کسایی، شهرک آزمایش و میدان پلیس، استادیوم یادگار امام (ره) و پیست دوچرخه سواری کاشته می شود.
وی اظهار داشت: فرهنگسرای الغدیر، کوی نصر و رو به روی آتش نشانی، آناخاتون، شهرک اندیشه، پارک کوهستانی و محوطه استانداری نیز جزو مناطق مورد نظر در طرح کاشت نهال است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز یادآوری کرد: بخشی از نهال ها نیز در ضلع شمالی بلوار شهدای غواص و نرسیده به سه راهی زرنق، پارک جنگلی ارم به سمت حیدرآباد در کنار تفرجگاه ائل گلی، بادام زار، جنب گلخانه گلزار شهدا و منطقه جنگلی انبوهکاری کاشته می شود.
مدبر با بیان اینکه طرح استقبال از بهار از 15 تا 29 اسفند اجرا می شود، ادامه داد: این سازمان با شعار «شهر من تبریز، شهر پاک و سبز» طرح استقبال از بهار را در 8 محور اصلی اجرا می کند.
وی فضا آرایی نوروزی و جانمایی نمادهای شهری، پیرایش و رنگ آمیزی مبلمان و تجهیزات شهری، آذین بندی و نورپردازی معابر اصلی، شستشو و رنگ آمیزی نمای مراکز تجاری را از جمله اقدامات این سازمان برای استقبال از بهار اعلام کرد.
مدبر افزود: سمپاشی زمستانه و هرس پیش بهاره، گل کاری پارک ها و میادین مرکزی و آماده سازی بوستان های میزبان گردشگری از دیگر اقدام های این سازمان در راستای آماده سازی تبریز برای سال جدید است.
وی گفت: در روز درختکاری نیز نهال به صورت رایگان در مراکز دوازدهگانه تبریز توزیع می شود.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.