به گزارش ایرنا، اسد فلاح روز یکشنبه در آخرین نشست هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال رسانه های آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تیم های شرکت کننده ابتدا در دور مقدماتی و بصورت دوره ای طی20 دیدار با هم به رقابت می پردازند تا چهره 2 تیم برتر از 2 گروه برای مرحله نیمه نهایی شناحته شود.
وی افزود: این مسابقات طبق قوانین جاری فدراسیون فوتبال و با حضور ناظران و داوران ملی و رسمی فوتسال استان برگزار می شود.
فلاح زمان آغاز این پیکارها را فردا /دوشنبه/ 13 اسفندماه جاری و مکان برگزاری را در سالن اختصاصی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی واقع در ابتدای خیابان جام جم اعلام کرد.
رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل کمیته های اجرایی، پزشکی و انضباطی، همراهی و اشتیاق تیم های حاضر در این تورنمنت رسانه ای را چشمگیر خواند.
وی اهتمام جمعی برای برگزاری کیفی این مسابقات را وجه مشترک برنامه ریزان و متولیان برگزار کننده عنوان کرد و افزود: گردهمایی و نقش آفرینی قریب به 150 نفر در گود و پیرامون این رویداد ورزشی – رسانه ای از جهات مختلف حایز اهمیت است.
وی با تاکید بر ضرورت پرداخت موضوعی به مقوله ورزش نزد فعالان حوزه خبر و رسانه استان، از برنامه ریزی خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی برای تداوم چنین رویدادهایی در طول ایام سال خبر داد و گفت: در سایه تعاون و تعامل، فضای همکاری های بین بخشی فراهم شده و ما شاهد رویکردهای باشگاه های ورزشی بنام و مطرح کشور در حوزه ایفای وظایف و ماموریت های فرهنگی و اجتماعی و مشارکت با جامعه فرهیخته و تلاشگر رسانه ای هستیم.
فلاح، حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان از اجرایی شدن طرح برگزاری مسابقات 'جام مطبوعات و رسانه ها' را حاصل تحقق اشتراک نظری و عملی اهالی ورزش و اصحاب رسانه دانست و افزود: همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دستگاه ناظر بر فعالیت های خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی ما را به عنوان خادمان جامعه رسانه ای بر آن داشت تا وحدت جمعی را در گود و صحنه ورزش بار دیگر تجربه کنیم.
به گفته وی، 10 تیم به انتخاب کمیته ورزش خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی از میان دستگاه ها، مجموعه ها و تشکل های رسانه ای شامل؛ صداوسیما، ورزشی نویسان خانه مطبوعات و رسانه ها، پایگاه خبری عصر تبریز، انجمن ورزشی نویسان ایران ( تبریز ) و رسانه های تصویری در گروه نخست و خبرگزاری جمهوری اسلامی – ایرنا ( تبریز )، خانه مطبوعات و رسانه ها، پیشکسوتان ورزشی رسانه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی و مطبوعات ورزقان در گروه دوم در این دوره از مسابقات حضور دارند.
فلاح همچنین از انتخاب تیم منتخب رسانه آذربایجان شرقی برای دیدار دوستانه با تیم مس سونگون ورزقان که قهرمانی باشگاه های آسیا و ایران را یدک می کشد خبر داد و افزود: تیم منتخب در جریان مسابقات انتخاب می شود.
به گزارش ایرنا مسابقات فوتسال جام مطبوعات و رسانه ها با برنامه ریزی خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی و با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، هیات فوتبال آذربایجان شرقی و خبرگزاری جمهوری اسلامی – ایرنا ( تبریز ) با حضور 10 تیم در آستانه برگزاری است.
دیدار افتتاحیه این رقابت ها راس ساعت 9.30 دقیقه روز دوشنبه 13 اسفندماه میان تیم های فوتسال صدا و سیما و ورزشی نویسان خانه مطبوعات و رسانه ها آذربایجان شرقی برگزار می شود.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.