دیدارهای مهمی در بالا و پایین جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود که در سرنوشت تیم‌های قهرمان و سقوط کننده تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد که مهم‌ترین بازی هفته در تبریز برگزار خواهد شد.

تراکتورسازی تبریز که با جرج لیکنز در نیم فصل دوم نتایج نسبتاً خوبی را به دست آورده و همچنان امیدوار به قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، در یک دیدار بسیار با اهمیت در خانه مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. تراکتورسازی برای جبران فاصله تا صدر جدول و جلوگیری از پیش‌روی یاران امیر قلعه‌نویی محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی است.

آن‌ها با ۱۰۰ درصد پیروزی در بازی‌های خانگی خود در نیم فصل دوم، امیدوارند سپاهان قدرتمند را که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت دارد شکست دهند. در سوی دیگر یاران قلعه‌نویی همچنان بدون شکست به کار خود ادامه می‌دهند. زردپوشان اصفهانی با روند با ثبات و بدون تزلزل خود صدرنشین هستند و یک مساوی در تبریز هم برای آن‌ها دستاورد بدی نیست چرا که دقیقاً دو هفته قبل استقلال آماده این زمین را با دستان خالی ترک کرد.

مهم‌ترین غایب این بازی اشکان‌دژاگه است که به دلیل محرومیت در ترکیب تراکتورسازی حضور نخواهد داشت.

این بازی ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.