به گزارش ایرنا، احمد دادرس فیاض دوشنبه شب در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر مردم در تالار عبدالقادر مراغی افزود: ایجاد بستر مناسب برای رشد و بالندگی هنرمندان با برگزاری رویداد های فرهنگی و هنری چون جشنواره تئاتر مردم محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: خلق آثار فاخر هنری در کنار پرورش هنرمندان جوان و توانمند و نیز حضور افتخار آمیز در عرصه های ملی و بین المللی در این رویداد های فرهنگی و هنری پایه ریزی می شود.
وی اضافه کرد: در سال های اخیر نیز هنرمندان جوان و با استعداد این شهرستان در رقابت ها و صحنه های بین المللی به افتخارات بزرگی دست یافته اند.
دادرس فیاض با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر مردم در این شهرستان گفت: این رویداد فرهنگی و هنری با پذیرش 26 نمایش آغاز و در ادامه از بین 16 اثر آماده حضور در آن، هشت نمایش برای این جشنواره برگزیده شدند.
وی افزود: آثار برگزیده در 2 بخش نمایشنامه خوانی و نمایش صحنه ای از 26 تا 29 بهمن به نمایش در آمد و نمایش برتر این دوره به رقابت های استانی راه یافت.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از آثار برتر این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد.
در این جشنواره و در بخش نمایشنامه خوانی «عاشیق عیوض» و در بخش بهترین نمایش صحنه ای، نمایش «سینیخ موکول» (دل شکسته) به کارگردانی زینب خیری رتبه های برتر را کسب کردند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.