مصطفی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پروازهای امروز فرودگاه تبریز طبق برنامه در حال انجام بوده و صبح 3 پرواز ورودی و خروجی از این فرودگاه انجام شد.
وی با بیان اینکه برای نشست و برخاست بهتر هواپیماها گروه ایمنی زمینی این فرودگاه 2 بار باند پرواز را برف روبی و یخ زدایی کردند، یادآوری کرد: شب گذشته یک پرواز آتا به علت دید کم از سوی این شرکت لغو شده بود ولی بقیه پروازها انجام شد.
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: مسافران این پرواز از طریق اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز به خانه‌ های خود منتقل شدند.
صفایی از مسافران خواست قبل از مراجعه به فرودگاه تبریز برای اطلاع از وضعیت پرواز خود با اطلاعات پرواز این فرودگاه به شماره های 199 و 35234701 تماس بگیرند.
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در شمال‌ غرب این شهر و در ارتفاع یک هزار و 494 متری از سطح دریا در زمینی به مساحت 420 هکتار واقع شده است.
فرودگاه تبریز در سال 1329 با ماموریت ارایه خدمات هوایی، پروازهای برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای، آموزشی و نظامی برای مسافران، متقاضیان و سایر ارگان های کشوری و تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی ICAO در محل کنونی تاسیس شد.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.