به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها گفت: مرکز آموزش این سازمان با مساحت 930 متر مربع مجهز به سیمولاتور ( شبیه ساز) در 2 طبقه احداث شده که 3 میلیون و 480 هزار یورو برای خرید دستگاه و 67 میلیارد ریال برای احداث ساختمان هزینه شده است.
مصطفی مولوی با بیان اینکه این مرکز در پایانه لاله خط یک قطار شهری تبریز احداث شده است، افزود: دستگاه شبیه ساز آموزش راهبری با هدف کوتاه کردن زمان کسب تجربه، آموزش اولیه، افزایش مهارت ها با هزینه کم و بهره برداری مطلوب برای حذف فضای واقعی مخاطره آمیز خریداری شده است.
وی اظهار داشت: ساختمان شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز نیز در زمینی به مساحت 2 هزار و 700 متر مربع در 3 طبقه و با هزینه 145 میلیارد ریالی احداث شده است.
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز پشتیبانی و کمک مسئولان استانی برای بهره برداری از خط یک را خواستار شد و گفت: با بهره برداری از این طرح ساکنان مناطق کم برخوردار غرب تبریز از نعمت قطار شهری بهره مند می شوند.
مولوی ادامه داد: تاکنون مرحله نخست خط یک قطار شهری تبریز اجرا شده و مرحله 2 این خط و مرحله نخست خط 2 در حال اجرا است.
پایانه لاله خط یک قطار شهری تبریز در زمینی به مساحت 14 هکتار با 22 ساختمان و بیش از 35 هزار و 700 متر مربع زیربنا دارای کاربری های مختلف است.
این پایانه حدود 9 کیلومتر ریل گذاری شده و به 175 واگن شامل 35 رام قطار سرویس می هد.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.