به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی روز دوشنبه در مراسم افتتاح پاسگاه نیروی انتظامی قلعه چای عجب شیر گفت: جامعه امروز جامعه‌ ای امنیت‌ مدار است که با حضور تک تک مردم عینیت می ‌یابد.
سردار علی محمدی خاطر نشان کرد: امروز پلیس جامعه محور و مردمی حرکت می ‌کند و ارتباط نزدیک بین مردم و پلیس موفقیت ماموریت های نیروی انتظامی را تضمین کرده است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب، به دستاوردهای مهم و اثرگذاری در حوزه های مختلف دست یافته است ادامه داد: در این سال ها با وجود فشارهای نظام سلطه، جمهوری اسلامی نه تنها متوقف نشده بلکه به مسیر رو به رشد خود ادامه می دهد.
وی افزود: اگر بخواهیم عظمت مسلمانان را بسنجیم مشاهده می‌کنم که این عظمت به جز در عظمت ملت ایران اسلامی و شهدای آن به دست نیامده است.
سردار محمدی، قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران را نتیجه جانفشانی شهدا و مجاهدت های امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی گفت: این انقلاب و آزادی دستاورد خون شهدا و فداکاری خانواده شهدا به ویژه والدین شهداست که حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند.
امام جمعه عجب شیر نیز در این مراسم گفت: سبز پوشان نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت جامعه رشادت می کنند و رشادت های آنان قابل قدردانی است.
حجت الاسلام محمود شربیانی، با تاکید بر اینکه همه باید در راستای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری کنند، اظهار داشت: نیروی انتظامی این شهرستان فعالیت و اقدام های مطلوبی در ایجاد امنیت انجام دادهاست.
وی با اشاره به زحمات نیروی انتظامی در تامین آرامش و امنیت گفت: بار سنگین تامین امنیت جامعه متوجه نیروی انتظامی است و این نیرو توانسته با درایت و جان فشانی گام های بلندی در تامین آرامش بردارد.
طرح های افتتاح شده در روز چهارم دهه فجر شامل افتتاح پاسگاه نیروی انتظامی قلعه چای با زیربنای 540رمتر، افتتاح طرح آبرسانی آبفای شهر عجب شیرربه طول 11.5رکیلومتر،راحداث منبع آب 5000رمترمکعبی آبفای شهری عجب شیر ،رافتتاح کتابخانه مشارکتی پادگان شهید برخورداری به مساحت 500 متر، افتتاح دیوار سنگی گورستان و بهسازی امامزاده در بوکت، افتتاح شبکه آبرسانی به طول 6 کیلومتر و خط انتقال روستای مهماندار به طول 8.5کیلومتر بود.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.