به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد یوسف شاکری یکشنبه شب در یادواره شهدا حوزه 9 نجف در روستای کرده ده مراغه افزود: تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی همانند سنگ بنایی است که در سایه ولایت، رهبری و خون شهدا پایه گذاری شده است.
وی ادامه داد: حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر ظلم و جور، اندیشه و تفکری است که توسط انقلاب شکوهمند اسلامی ترویج و تبیین شده است.
وی اضافه کرد: هیاهوهای کنونی، تحریم ها و تهدیدها علیه کشورمان به دلیل وجود فرهنگ متعالی انقلابی و اسلامی و وجود روحیه ایثارگری و شهادت در بین آحاد ملت است.
پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با اشاره به مجاهدت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان این مرز و بوم در آن سال ها سرنوشت جنگ را عوض کردند و الگویی برای نسل آینده شدند.
سردار شاکری افزود: شهدا به دنبال زندگی ابدی و نفس مطمئنه بودند لیکن آنان در صیانت از ارزش ها و نثار خون پاک خود هرگز به دنبال پست و مقام های دنیوی نرفتند.
وی با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ شهدا در یادواره های شهدا ادامه داد: برای این منظور باید سینه ای امانتدار برای ادامه راه امام و شهدا داشته باشیم.
وی گفت: امروز به برکت خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس، گفتمان ایثار و شهادت به وجود آمده و این تفکر در دنیا طنین انداز شده است.
فرمانده اسبق سپاه عاشورا با تاکید بر تبعیت از ولایت و رهبری در جامعه کنونی اضافه کرد: لازمه حرکت در مسیر و ترویج گفتمان شهدا در عصر حاضر، وجود بصیرت است.
سردار شاکری افزود: باید به برکت انقلاب اسلامی بیدار بوده و در برابر فتنه های مختلف دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی هوشیار باشیم.
به گزارش ایرنا، در این ‌آیین از خانواده های شهدا روستای کرده ده این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان مراغه با تقدیم 1400 شهید در طول دفاع مقدس با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.