به گزارش ایرنا، سیداحد یوزباشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متهم علاوه بر ضبط 36 هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز به پرداخت این مبلغ برابر ارزش کالای قاچاق در حق صندوق دولت محکوم شد.
وی اظهار داشت: این میزان قاچاق برابر اطلاعات واصله از منابع و مخبرین به پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مراغه مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق توسط فردی در اراضی روستای گل تپه کشف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی یادآوری کرد: پس از هماهنگی های لازم در بازرسی از باغ شخصی متهم 3 عدد تانکر که برای نگهداری سوخت در داخل باغ تعبیه شده بود، کشف و ضبط شد.
یوزباشی ادامه داد: متهم در اظهارات خود اعلام کرد که این باغ را برای ایجاد یک کارگاه تولیدی و خشک کن تیرچه بلوک خریداری کرده و تانکرهای فوق را برای آماده کردن سوخت لازم تعبیه کرده و از قاچاق بودن گازوئیل خبر نداشته است.
وی گفت: متهم به دلیل ارائه نکردن اسناد و مدارک لازم مبنی بر قاچاق نبودن آن و دپوی فرآورده های نفتی خارج از ضوابط تعیینی دولت و نداشتن هیچگونه مجوزی برای فعالیت، قاچاق کالای فوق محرز و مسلم تشخیص داده شد.
از اول سال جاری یک هزار و 575 پرونده قاچاق در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و یک هزار و 607 پرونده مختومه شده است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.