معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه در بحث تأمین کالاهای اساسی کمبودی وجود ندارد، گفت: در طول ماه‌های گذشته دولت تلاش کرده است تا  با وضع قوانین مختلف به ایجاد تعادل در بازار کمک کند و این روند ادامه‌دار خواهد بود و مردم و اصناف نباید  نگرانی از بابت کمبود کالای اساسی داشته باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در اجلاس اتاق اصناف استان اظهار کرد: انتظار می‌رود به‌منظور کنترل بازار، اتاق اصناف نیز تعداد بازرسان خود را افزایش داده و نسبت به موضوع نظارت جدی‌تر ورود کند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد جنگ اقتصادی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا باهدف قرار دادن اقتصاد تعادل جو روانی جامعه را به هم بزند و از این طریق سیستم را از درون ناراضی کند .
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشور باثباتی است  اما همیشه هستند کسانی که درصدد آسیب باشند و مردم آگاه ما باید با شناخت دقیق این دسیسه‌ها محکم‌تر و منسجم‌تر از همیشه عمل کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، حضور جدی اصناف در عرصه‌های مختلف انقلاب را مورد تأکید قرارداد و گفت: متأسفانه تورم ناشی از انتظارات تورمی در کشور ما بالاست و برای کاهش این انتظارات اصناف می‌توانند نقش برجسته‌ای داشته باشند.
جهانگیری، با تأکید بر نقش اصناف در تعادل جو روانی جامعه یادآور شد : اصناف همیشه حامی قشر محروم بودند و امروز نیز همچون گذشته نیازمند همراهی دولت و اصناف برای حمایت از اقشار کم برخوردار هستیم .
وی ادامه داد: امروز در جبهه اقتصادی قرار داریم و دشمن این عرصه را مورد هدف قرار داده است و اگر رعایت حال همدیگر را کرده و باانصاف رفتار کنیم خواهیم توانست از این گذر نیز با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.