مدیر کل دفتری امور شهری و شوراهای استان در بازدید از پروژه های شهر جدید سهند از روند اجرایی و پیشرفت پروژه ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا مرتضی علیخانی در این بازدید از پروژه‌های عمرانی سهند از جمله ساختمان در حال احداث آتش نشانی فاز ۳ و سالن ورزشی چند منظوره شهرداری سهند و همچنین مرکز معاینه فنی خودرو در حال احداث فاز ۳ بازدید کرد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری آذربایجان‌شرقی ضمن رضایت از روند سریع و پیشرفت پروژه‌ها از شهردار سهند تقدیر و تشکر کرد وپیشرفت پروژه‌های عمرانی و حل مشکلات شهری را حاصل تعامل شهرداری با شورا دانست.

نظامی شهردار سهند در این بازدید اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری سهند با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

وی در ادامه به برنامه ها و پروژه های آتی شهرداری سهند از جمله پلاک کوبی که قراردادی در این مورد با اداره پست بسته شده است و همچنین احداث سرویس بهداشتی در سه نقطه سطح شهر و برنامه ممیزی و صدور قبوض نو‌سازی در پایان سال برای فاز ۲ اشاره نمود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر اولویت کاری مدیریت شهری در بخش عمران، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگزاری شاهد خدمات‌رسانی مطلوب از سوی شهرداری به مردم عزیز شهرمان باشیم.

نظامی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم مدیریت شهری به سمت و سویی برود که این رضایت شهروندان را در برداشته باشد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهر سهند باشیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.