پیام صدقی روز پنجشنبه در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بناب، از اختصاص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام مدارس در سطح کشور در سال آینده خبر داد و افزود: از این به پس دیگر طرحی نخواهد ماند که خیرین به تعهدات خود عمل کرده باشند و اداره کل نوسازی نسبت به تکمیل آن اقدام نکرده باشد.
وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز بناب 70 تا 80 درصد تعهدات خود را در این جشنواره عملیاتی کردند.
صدقی با بیان اینکه مجدانه در راستای توسعه و نوسازی مدارس استان با استفاده از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی تلاش خواهیم کرد، همکاری تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی برای پیشرفت نظام تعلیم و تربیت کشور را خواستار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این جشنواره، گفت: عالی ترین جلوه انسان زمانی است که انسان به خاطر سایر همنوعانش از هستی خود بگذرد.
جعفر پاشایی با اشاره به ظرفیت بالای آذربایجان شرقی در مدرسه سازی، افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت موجود استان و تجارب و خلاقیت دیگران ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در امر مقدس مدرسه سازی موفق تر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه بناب به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است، اضافه کرد: بر اساس ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب رتبه اول استان در امر مدرسه سازی را دارد.
به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش بناب نیز با بیان اینکه از جمعیت 140 هزار نفری بناب 27 هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می دهند، گفت: هم اکنون 32 مدرسه در شهرستان بناب به صورت دو نوبته اداره می شود که تلاش می کنیم نسبت به یک نوبته کردن این مدارس اقدام کنیم.
محمود قهرمانی افزود: اگر بتوانیم با احداث و تکمیل طرح های موجود، 16 مدرسه جدید را در سطح شهرستان آماده کنیم شاهد موفقیت های بیشتری در زمینه های تحصیلی دانش آموزان منطقه خواهیم شد.
شهرستان بناب با 140 هزار نفر جمعیت در فاصله 123 کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.