به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: برخی اوقات تنها با اصلاحی جزئی در محورهای مواصلاتی، جلوی بسیاری از تصادفات گرفته می شود ورودی شهر از سمت میدان راه آهن و سه راهی رحمانلو از جلمه این نقاط است و راه و شهرسازی باید در رفع و اصلاح این نقاط بیش از پیش تلاش کند.
وی با بیان اینکه اجرای به هنگام مصوبات شورای ترافیک در کاهش ترافیک شهری ضروری است افزود: نظارت بر حمل و نقل و توسعه آن و توجه به زیرساخت های ترافیکی از مهم ترین مصوبات این شوراست که باید از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد.
اصغرپور با تاکید بر نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ایجاد سرعت کاه های استاندارد تاکید کرد و افزود: ساماندهی میدان راه آهن و ساماندهی ورودی شهر که بیش از 40 درصد تصادفات منجر به فوت در این مکان ها صورت می گیرد باید هرچه سریع تر انجام شود.
وی فرهنگ سازی عمومی در رفع مشکلات ترافیکی را امری مهم دانست و گفت: امروزه آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی از بدیهیات و اصل لازم در قوانین شهرسازی است.
اصغرپور با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با بررسی نواقص و نیازها و با همکاری همه جانبه در رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام کنند.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.