معاون اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی از برگزاری دو نمایشگاه ویژه برای به نمایشگاه گذاشتن دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی  در استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دو نمایشگاه به صورت ویژه در استان برگزار می‌شود که یکی از آنها به صورت مجازی بوده و تمامی دستاوردهای انقلاب به تفکیک بخش‌ها در سامانه‌ی   dastavard57.ir به نمایش گذاشته می‌شود . 
وی ادامه داد: دومین نمایشگاه نیز با هدف به نمایش گذاشتن اهم دستاوردهای انقلاب در مصلای بزرگ تبریز برگزار می‌شود . 
معاون اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها در برگزاری این نمایشگاه‌ها همکاری کنند، بخش‌های تخصصی و دستگاه‌های زیربنایی نیز می‌توانند در حوزه و بخش خود ازجمله بهداشت و درمان، حوزه و علم و فناوری، اقتصادی و کشاورزی و... نمایشگاه برگزار کنند . 
جهانگیری با اشاره به تغییرات اخیر در سطح مدیریتی استان، گفت: آقای سعادتی به عنوان مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی در استان، حمید هاشم زاده به عنوان مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، آقای بینش به عنوان مدیرکل کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان استان  و بهشتی اصل به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان منصوب شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.