به گزارش ایرنا، یونس فاتح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد استان در این مدت بیش از 620 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل آذربایجان شرقی بیش از 480 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کردند، افزود: 2 هزار و 623 نفر از مددجویان حایز شرایط اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل استان تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
فاتح با بیان اینکه 19 میلیارد و 740 میلیون ریال از تسهیلات پرداختی به مددجویان زیر حمایت، توسط صندوق امداد ولایت بوده است، بیان کرد: 956 نفر از مددجویان زیرحمایت کمیته امداد استان در 9 ماهه امسال با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.
وی ادامه داد: در این مدت 70 نفر از راه اشتغال پایدار روستایی و 21 نفر نیز براساس تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید به اینکه اکنون بیش از 28 هزار طرح اشتغال، زیر نظارت این نهاد در حال اجرا است، افزود: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارایه می‌کنند.
فاتح عنوان کرد: در 9 ماهه امسال هزار و 329 طرح اشتغال در بخش خدمات، 914 طرح در بخش صنایع دستی، هزار و 320طرح در بخش دامپروری و 107 طرح نیز در بخش کشاورزی اجرا شده است.
وی با اعلام اینکه یکهزار و 139 طرح اشتغال در مناطق محروم آذربایجان شرقی اجرا شده است، تاکید کرد: 438 فارغ التحصیل دانشگاهی زیر حمایت این نهاد تسهیلات اشتغال به مبلغ 76 میلیارد و 920 میلیون ریال دریافت کرده اند.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.