به گزارش ایرنا، محمد تقوی امروز یکشنبه بعد از تمرین تراکتورسازان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من امروز از نوع تمرین بچه‌ها کاملاً راضی بودم؛ بعد از بازی با فولاد خوزستان که از دست شان ناراحت بودم به‌خوبی تمرین کردند.
وی افزود: ما اجازه نداریم تحت هیچ شرایطی در خانه امتیاز از دست دهیم و تمرین چند روز اخیر نشان‌دهنده این بود که بچه‌ها برای جبران تلاش می‌کنند.
وی اضافه کرد: تیم ما در حال تکمیل شدن است و امروز یک بازیکن جدید به تبریز می‌آید تا در تمرینات تیم حضور پیدا کند. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: کنستانت یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است و در کنار سایر بازیکنان می‌تواند به تیم کمک زیادی بکند و به موفقیت او در این تیم ایمان دارم؛ مطمئنم بازیکنانی مثل او که رفتار حرفه‌ای دارند می‌توانند به تیم کمک کنند.
وی یادآوری کرد: تراکتورسازی هیچ‌وقت وابسته به یک بازیکن نبوده و نخواهد بود و کنستانت می‌تواند در کنار بازیکنانی چون مهدی‌پور، نقی‌زاده و اسماعیلی‌فر به تیم ما کمک کند؛ ما مجموعه‌ای از نفرات هستیم که باید در کنار هم یک تیم خوب را تشکیل دهیم و با قدرت در نیم‌ فصل دوم ظاهر شویم.
تقوی تشریح کرد: سطح توقع از تیم تراکتورسازی بالاتر رفته است و به همه بچه‌ها گفته‌ام که نباید تحت هیچ شرایطی در نیم ‌فصل دوم در خانه امتیاز از دست بدهیم و بیرون از خانه هم باید بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.
وی تأکید کرد: یکی دو بازیکن جدید دیگر به‌زودی به تیم ما اضافه می‌شود و پس‌ از آن یک اردو برگزار می‌کنیم که به آمادگی کامل برسیم تا در نیم‌ فصل دوم قدرتمندتر ظاهر شویم.
«کوین کنستانت»، بازیکن گینه‌ای که سابقه بازی در تیم فوتبال «آث میلان» ایتالیا را دارد، قرارداد 3/5 ساله ای با تیم فوتبال تراکتوسازی تبریز منعقد کرده و امشب به جمع سرخپوشان تبریز می پیوندد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.