علیار راستگو روز شنبه در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه فرماندار خداآفرین اظهارداشت: رسالت اصلی مسئولان باید ایجاد امیدواری در جامعه نسبت به انقلاب و نظام اسلامی باشد.
وی با تاکید بر تلاش مسئولان جهت ایجاد وحدت در جامعه و افزایش امیدواری میان مردم جامعه، گفت: بزرگترین وظیفه یک فرماندار ایجاد هماهنگی و همدلی بین دستگاه های اجرایی، کمک به جذب و افزایش سرمایه گذاری در یک منطقه و استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه شهرستان است.
وی با بیان اینکه امروزه درجامعه شاهد جنگ اقتصادی هستیم ازمردم و مسئولان خواست تا در مقابل سیاست های دشمن هوشیار باشند و مانع سوء استفاده دشمن از فضای روانی شوند.
راستگو خاطرنشان کرد: شهرستان خداآفرین به واسطه دارا بودن سد، جنگل ها و طبیعت بکر ظرفیت های فراوانی برای توسعه بویژه در حوزه گردشگری دارد و تلاش و همت مسئولان باید استفاده از این ظرفیت ها در مسیر توسعه شهرستان باشد.
سرپرست معاونت سیاسی 'امنیتی واجتماعی استانداری در پایان با اشاره به اخبار مربوط به قطع درختان در فضای مجازی از فرماندار خداآفرین خواست تا کمیته ای متشکل از دستگاههای اجرایی و نهادهای مرتبط در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان تشکیل دهد.
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی نیز دراین جلسه تغییر و تحولات در مدیریت را یک شیوه معمول اداری و یک امر طبیعی دانست و افزود: مجموعه های اداری با هدف خدمتگزاری مردم ایجاد شده است بنابراین مسئولان باید در دوران مسئولیت خود در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
قلی الله قلیزاده با تاکید بر ایجاد اشتغال و کار در خداآفرین وجود دارد، لازمه اشتغال زایی را تفاهم، هماهنگی و هم افزایی بین مسئولان دانست.
فرماندار شهرستان خداآفرین نیز با تاکید بر اینکه برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید مبنای فعالیت و اقدامات اعضای شورای اداری شهرستان باشد، گفت: برنامه ریزی با نگاه به مزیت نسبی و ظرفیت های منطقه میسر و محقق می شود.
علی امیری راد با اشاره به اینکه مزیت نسبی خداآفرین گردشگری و کشاورزی است، لازمه تحقق توسعه و پیشرفت دریک منطقه را حمایت، همراهی و همدلی مردم عنوان کرد.
احمدعلی اسدپور فرماندار سابق شهرستان خداآفرین نیز با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به این شهرستان دارد گزارشی از عملکرد و اقدامات خود در دوران مسئولیتش در این شهرستان ارائه داد.
در این آئین علی امیری راد به عنوان فرماندار خداآفرین معرفی و از خدمات احمدعلی اسدپور تقدیر شد.
امیری راد متولد 1352در شهرستان مرند و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.
وی پیش از این بخشدار بخش مرکزی شهرستان خداآفرین بود.
3071/7468
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.