غلامرضا شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با سالروز صدور منشور حقوق شهروندی و برای تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه حقوق شهروندی، اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی موفق به کسب رتبه برتر و دریافت لوح سپاس در زمینه حقوق شهروندی شد.
وی افزود: استقرار میز خدمت در اداره کل و تمام ادارات تابعه امور مالیاتی آذربایجان شرقی، مکانیزاسیون فرآیندهای مالیاتی، اجرای طرح جامع مالیاتی و تسریع در خدمت رسانی به مردم از جمله شاخص ها و ارزیابی های انجام شده است که بر این اساس اداره کل حایز رتبه برتر استان شد.
شریفی ادامه داد: استقرار و توسعه دولت الکترونیک، اصلاح و روان‌سازی فرآیندها و اجرای منشور حقوق شهروندی از دیگر اقدامات این اداره کل برای تحقق حقوق شهروندی است.
به گزارش ایرنا چندی پیش لوح سپاس رتبه برتر حقوق شهروندی توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی اعطا شد.
در این لوح که به امضای دکتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی رسیده است، با قدردانی از تلاش‌های همکاران در ترویج فرهنگ مالیاتی، آمده: 'ارتقای نظام اداری و استقرار دولت پاسخگو و شفاف از الزامات تامین حقوق شهروندی است که در سرلوحه اقدامات دولت تدبیر و امید قرار دارد.'
3093/3081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.