سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز ضمن ابراز امیدواری برای کسب پیروزی در دیدار مقابل شهرداری گنبد، از روحیه خوب بازیکنانش برای این تیم خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با شرایط تیمش پیش از دیدار با شهرداری گنبد اظهار کرد: بعد از بردی که مقابل پیکان کسب کردیم، روحیه بازیکنان بهتر شده است. بعد از این بازی در دو روزی فرصتی که داشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.
 
وی افزود: می‌دانیم با تیمی بازی می‌کنیم که شرایطش نسبت به سال‌های قبل متفاوت بوده و نفرات بسیار خوبی در اختیار دارد. این تیم در بازی‌های خارج از خانه نیز عملکرد خوبی داشته و مقابل پیکان، سایپا و... بسیار خوب بازی کرده است. آن‌ها در مقابل حریفان قدر نیز به پیروزی رسیده‌اند.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به شناختش از شهرداری گنبد گفت: کارمان در بازی با شهرداری گنبد کمی سخت است اما امیدوار هستیم بازی خوبی انجام داده و نتیجه لازم را کسب کنیم. شناخت خوبی از شهرداری گنبد داریم. سه بازیکن اصلی این تیم قبلاً در تیم ما حضور داشتند و از سایر بازیکنان آن نیز شناخت داریم.
 
بناکار ادامه داد: امیدواریم بازی‌هایی که در مقابل پیکان و سایپا ارائه کردیم را در دیدار امروز نیز انجام دهیم. درست است که در دیدار با سایپا شکست خوردیم اما این دیدار یکی از بهترین بازی‌های ما بود چراکه بازیکنان ما نیز انگیزه‌های لازم برای انجام یک بازی خوب را داشتند.
 
وی افزود: اگر مسئولان بتوانند بازیکنانمان را از نظر مالی شارژ کنند، شرایط بهتر می‌شود. از این بابت ناراحت هستیم ولی امیدواریم مشکلات حل شود تا با خیال راحت به استقبال مسابقات برویم.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با دیدار تیمش مقابل پیکان که با برتری سه-یک تبریزی‌ها همراه بود، خاطرنشان کرد: علی‌رغم بازی شایسته‌ای که مقابل سایپا داشتیم، نتیجه را به این تیم واگذار کردیم. به همین دلیل بازیکنانمان در ست نخست بازی با پیکان کمی ترس از باخت داشتند. اما در ست‌های بعدی توانستند بر این ترس غلبه کرده و تیم قدر پیکان که یکی از تیم‌های خوب لیگ است را شکست دهند.
 
بناکار ادامه داد: بازی با پیکان در تهران شرایط سخت و خاص خود را دارد ولی خوشبختانه بازیکنان ما در این بازی عملکرد خوبی داشتند و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این برد و سه امتیاز می‌تواند در روند کاری تیممان به ما کمک کند.
 
سرمربی تیم شهرداری تبریز در رابطه با تعطیلات نیم‌فصل نیز گفت: فرصت کمی در نیم‌فصل داریم به همین دلیل تنها 2-3 روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم و بعد از آن تمریناتمان را برای بازی با کاله مازندران آغاز می‌کنیم. در دور برگشت بازی‌های راحتی در خانه داریم. امیدواریم ضمن حفظ نفرات فعلی، تمرینات خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.
 
وی در پایان گفت: از اصحاب رسانه و هواداران که همیشه صبور و همراه ما بوده‌اند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم در این بازی نیز ما را تنها نگذارند. با توجه به اینکه نیم‌فصل دوم را در پیش رو داریم، بازی امروز برای ما حساسیت خاصی دارد و امیدواریم همچون دیدارهای گذشته هواداران از ما حمایت کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.