به گزارش خبرنگار ایرنا وحید بیاتلو غروب شنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر ملوان بندرانزلی اظهار کرد: دو تیم موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.
وی افزود: تیم 90 ارومیه در نیمه دوم به خوبی توانست اختیار بازی را به‌دست بگیرد اما باید بگویم تجربه پژمان نوری در تیم ملوان بندرانزلی یکی از دلایل پیروزی این تیم بود.
بیاتلو تاکید کرد: با وجود کیفیت بد چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی، ضربه ایستگاهی پژمان نوری سرنوشت بازی را تغییر داد.
وی با بیان اینکه تماشاگران در ورزشگاه از بازی دو تیم لذت بردند، تصریح کرد: با وجود خلق موقعیت های بسیار توسط دو تیم ، کیفیت چمن ورزشگاه تختی بر روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار بود و تیم 90ارومیه نتوانست تاکتیک‌های خود را به‌خوبی در زمین اجرا کند.
به گزارش ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر، تیم 90 ارومیه را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی خانگی با مجموع 10 امتیاز همچنان قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و تیم 90 ارومیه نیز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.
به دلیل آغاز تعطیلات نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)و بخاطر انصراف دو تیم از حضور در این رقابت ها احتمال قرعه کشی برای آغاز نیم فصل دوم وجود دارد و در صورتی که قرعه کشی انجام نشود ملوانان پس از پایان تعطیلات نیم فصل میهمان خونه به خونه بابل خواهند بود.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.