به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر ابراهیم‌ زاده روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مرند اظهار داشت: نقش دانشجویان در زمان بعد از انقلاب بارز بوده و این را با حضور در صحنه های مختلف ثابت کردند.
وی اضافه کرد: دانشجویان اکنون علاوه بر اینکه در عرصه علم، پیشتاز هستند در جبهه های نبرد حق علیه باطل نیز حضور دارند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: آینده کشور و نظام ما در دست دانشجویان است لذا باید بصورت قوی در صحنه حضور داشته باشند.
حجت الاسلام ابراهیم زاده تاکید کرد: ما باید با حفظ یکپارچگی بین تشکل های اسلامی، هجمه های خود را به دلیل بدعهدی غرب و آمریکا بسمت آنها وارد کرده و از فریاد بر سر نیروهای خودی، خودداری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید تحت تاثیر جریان های بیرون دانشگاه قرار گیرند زیرا که این امر حرکت علمی ایران اسلامی را متوقف می کند.
وی در خصوص آفت جنبش های دانشجویی نیز گفت: طمع ورزیدن مجموعه های ناباب در دانشگاه که قصد سوء استفاده از پاکی و آزادی دانشجویان را دارند و دور شدن از آرمان ها از جمله آفت هایی است که جمع ها و جنبش های دانشجویی را تهدید می کند.
وی با اشاره به اینکه ما نباید رفع فقر و بیکاری را در گرو تسلیم برابر آمریکا بدانیم، تاکید کرد: دولتمردان نیز باید در جهت ارائه خدمات بیشتر برای مردم تلاش کنند.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.